Thursday, April 25, 2013

RDJ aftermath ehk miks ma magada ei saa...

Kell on 5.40. SILMAD LAHTI! Vahin lakke või siis... nari teise korruse põhja vastu.

Tsiteerime kunagi elanud ja kuulsate inimeste mõtteid. Paistame targemad, repsekteeritumad, haritumad...
Kuid mis mõtet on rääkida kellegi teise mõtetega?

Pigem räägin sellest, et mind painab viimased 4 kuud juba sama unenägu. Tee, mida olen nüüdseks juba pea 3. aastat ette võtnud. Kõnnin üle Tondi trammi-elektrirongi ülesõidu. On öö. Vahel on seal olnud suur autodevool, vahel muutub ilm hetkega külmaks...ükskord nägin isegi tulnukaid. Kuid üks asi jääb samaks: ma kõnnin üle selle pagana koha.

To dream that you are crossing railroad tracks indicates that you are going against the path that others have laid out for you. You are doing your own thing and not what others want or expect of you. Alternatively, the dream symbolizes a transitional phase. Consider the phrase of coming/being from "the wrong side of the tracks." Perhaps it signifies the progress you have made. Do not forget about your humble beginnings.

 Niimoodi on selle asja kohta öelnud kunagi elanud inimesed. Täpsemalt on selle analüüsi taga Freudi psühhoanalüüsi meetodid, mille teerajajaks ta ise oli. Ja mille üle pidi võitlema...ja nagu üks suur kunstnik ikka, sai tema töö väärtuslikuks peale tema surma...


Huvitav, kas Freud nägi unes äkki oma kodu lähedal tee ületamist?

 Kui ära võtta kõik vidinad, mida olen välja mõelnud ja ehitanud. Kui jätta kõrvale kõik luhtunud sõprused ja suhted. Siis ma tean kes ma olen...ma olen Tartu Pets


"Without a heart, there are no men or women" 
                                                                         -tartu pets- 

No comments:

Post a Comment