Friday, April 26, 2013

This is for the record vol 2...

Mis kroonika jääb meest mäletama? Mis teod ta endast maha jätab? Kellena teda mäletatakse?

To be honest, olen ma kõigile valetanud. See, millest ma olen valetanud... on see isik, kellest püüan ära pääseda. Ei, see ei ole Tartu Pets. See jääda kunagi teiseks korraks...

Loomu poolest olen selline, kes otsib turvalisust, hellust... ja olen välja töötanud väga spetsiifilised meetodid nende asjade nägemiseks teistes inimestes.

For a fact: Ema on mind kasvatanud raudse käe ja mürgise mentaliteediga. Mehi maha teinud (mu vanaisa oli joodik ja seetõttu on emal palju komplekse) ja minu helluse ja hea loomu tõttu ennast minu peal välja elanud.

See tõstatab usalduse ja hoolivuse küsimuse topelt teravaks. Jällegi, lihtsalt faktiks, mitte mingi haletsuse saamiseks.

Positiivse märgina, sain hakkama ühe kõige suurema julgustükiga elus: tegin oma praegusele suhtele emaga lõpu. Viisil, mis mind ennastki väga muserdab siiani, kuid aastakümneid kestnud psühhoterror vallandus sellisel hetkel just nii. Vaidluse hoos lõin ema poole tabureti, kuid ta ei saanud sellega pihta.

Lähen oma esialgsest mõttest kaugele.

Kuidas ma siis seda teen: ma mängin lollikest, ullikest. Osalt olengi seda (teostamata jäänud lapsepõlv), kuid leidsin viisi seda enda jaoks kasulikult tööle panna, samal ajal ära kaotades. Läbi nõrgukese mängimise (kuid vahepeal ennast ikka normaalsena näidates), avanevad inimesed oma võimekusega. Näen, mis on peidus pinna all ja kas inimest saab usaldada...

Mõnikord kasutan oma loomupäraseid andeid inimese suunamiseks. Puhtalt oskuste lihvimiseks nii sotsiaalsel, kui isiklikul tasemel. ehk näen, mis on aksepteeritav ja mis mitte. Vastupidise psühholoogia seisukohast on selline tegevus vastast vabastav, kuna võin öelda valesid asju (tuua vastuolu partneri tegelike soovide ja suundade suhtes), avan ja kinnitan nende enda soove tugevamalt. Tsükkel toob rohkem välja ka inimese sügavamat isiksust.

Selline on mu viis maailmas hakkama saada, samal ajal ennast ümber programeerida nende lapsepõlve traumade suhtes ja luua vabamat, mõnusamat Priitu... Aitäh Liisi Graf, Tartu Tamme Gümnaasiumi kunagine psühholoog :)

Ma ei ole loll, püüan leida inimesi, kellele ennast avada...lihtsalt ja ausalt...

Kellele saaksin olla nii aus, anda kõige siirama kingi endast.Olla aus!

"Honesty is the greatest gift a person can give, followed by hugs and love"
                                                                                                          -tartu pets-





No comments:

Post a Comment